• Menu

    ABT – PŁASKI BRZUCH

    ABT

    ABT (abdominal, buttocks, thighs) to ćwiczenia modelujące dolne partie ciała brzuch, pośladki i uda, o
    wysokiej intensywności.

    Fat burning ( spalanie tkanki tłuszczowej) – rodzaj treningu o średniej intensywności. Podczas ćwiczeń koncentrujemy się na wspomaganiu procesu spalania tkanki tłuszczowej. Warunkiem osiągnięcia dobrych efektów treningu w postaci spalania większej liczby kalorii jest umiarkowana intensywność wykonywanych ćwiczeń aerobowych. Fat burning modeluje całą sylwetkę, przy minimalnym obciążeniu mięśni i stawów.  Ćwiczenia wykonuje się w tempie, które pozwala na utrzymanie stałego tętna ( 120-130 uderzeń na minutę). Trening ukierunkowany jest na spalanie tkanki tłuszczowej, oparty na wysiłku aerobowym i ćwiczeniach kształtujących sylwetkę.

    PŁASKI BRZUCH / JĘDRNE POŚLADKI

    Zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Za pomocą odpowiednio dobranych ćwiczeń wzmacniamy wszystkie grupy mięśniowe w okolicy tułowia oraz pozbywamy się zbędnych fałdek!
    Druga część zajęć to zestaw ćwiczeń koncentrujący się na wzmacnianiu dolnych partii ciała, nóg i pośladków. Ćwiczenia wzmacniające, dzięki którym pośladki staną się jędrne i elastyczne. Trening przeznaczony dla wszystkich.