• Menu

    PILATES/PILATES STRETCH

    PILATES

    Technika ta jest odpowiednia dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania. Głównym przesłaniem Pilatesu jest wzmocnienie świadomości własnego ciała. Jest to bardzo istotne w dzisiejszych czasach, kiedy ciągle się spieszymy, nie zwracamy uwagi na własną postawę, pracując tym samym na choroby kręgosłupa, zniekształcając swoją sylwetkę i nieprawidłowo oddychając, co w prosty sposób prowadzi do pogorszenia jakości naszego życia. Pilates ma to zmienić.

    Ten nieaerobikowy system ćwiczeń wymaga wysokiej koncentracji i skupienia, polega bowiem na wykonaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Poprzez prawidłowe wykonanie ćwiczeń możesz wysmuklić swoją sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.

    Najważniejsze korzyści, jakie możesz osiągnąć ćwicząc Pilates to poprawa elastyczności ciała, zwiększenie siły mięśni, wysmuklenie sylwetki, poprawa stabilności kręgosłupa, nauka prawidłowego oddechu, poprawa koordynacji, rozluźnienie ciała.

    JOGA

    Zajęcia prowadzone są w wolniejszym i szybszym tempie, uczą precyzyjnej pracy w pozycjach i są dopasowane do możliwości ćwiczących poprzez użycie dodatkowych akcesoriów takich jak np. paski, klocki drewniane, wałki. Poprzez dłuższe pozostawanie w precyzyjnie ustawionych pozycjach ćwiczący doświadcza szczególnego rodzaju medytacji.

    Joga to także zestawy ćwiczeń ze zwróceniem szczególnej uwagi na prawidłową postawę ciała, wzmacnianie mięśni tułowia oraz delikatne rozciąganie. Zajęcia prowadzą do łagodzenia bólu pleców oraz budują świadomą, dopasowaną do możliwości praktykę jogi.

    Nasze zajęcia kończymy jogą regenerującą – czyli zajęciami bazującymi na technikach relaksacyjnych i medytacyjnych, które – dzięki użyciu dodatkowych akcesoriów – pozwalają na głębokie rozluźnienie mięśni i uspokojenie układu nerwowego.

    PILATES & STRETCH

    Jeśli masz dość potu, wyciskania ciężarów i zmęczenia, a zależy Ci na zachowaniu smukłej i zgrabnej sylwetki zapisz się na Pilates & Stretch. W rytm relaksującej muzyki, wykonując powolne ruchy możesz skutecznie kształtować swoje ciało. Istotą pilatesu jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni, dlatego w połączeniu ze stretchingiem pomaga wypracować prawidłową postawę ciała. Regularne ćwiczenia powinny nie tylko sprawić, że zrzucisz kilka kilogramów, lecz także zaczniesz poruszać się z wdziękiem i łatwością. Dodatkowo wzmocnisz mięśnie a twoje ciało będzie elastyczne.