• Menu

    TBC-Total Body Conditioning

    TBC

    Total Body Conditioning
    Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe i wszechstronnie wzmacniający ciało. Podczas zajęć wykorzystywane są przybory takie jak hantle, taśmy, gumy, piłki i stepy. Trening TBC zwiększa wydolność fizyczną, poprawia koordynację ruchów, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i poprawia przemianę materii. Zajęcia przeznaczone są dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Trening TBC pozwala na poprawę koordynacji ruchowej, spalenie dużej ilości kalorii oraz ogólną poprawę samopoczucia.

    STOP CELLULIT

    Zestaw ćwiczeń mających za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia skoncentrowane są na treningu najbardziej podatnych na cellulit części ciała. Zajęcia dające rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu ud, pośladków i brzucha. Podczas zajęć wykorzystywane są kombinacje ćwiczeń, które wykorzystują maksymalną ilość mięśni tak, aby zwiększyć ilość spalonych kalorii oraz zlikwidować nadmiar tkanki tłuszczowej. Zajęcia pozwalają uzyskać nie tylko piękną sylwetkę, ale także pomagają w pozbyciu się pomarańczowej skórki.

    FORMA

    Forma to trening wzmacniający całe ciało, zwiększający wytrzymałość mięśni oraz ich wydolność. Przyspiesza procesy spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia aerobowe są przygotowywane przez Instruktora, który dba aby na treningu pracowały mięśnie całego ciała. Po krótkiej roz­grzewce trwa­jącej około 10 minut, wykonuje się zestaw ćwiczeń wzmac­ni­a­ją­cych najważniejsze grupy mięśniowe: plecy, brzuch, nogi i ramiona. Tren­ing zakońc­zony jest kilku­min­u­towym stretchingiem, który ma na celu uelasty­cznienie  mięśni oraz rozluźnienie orga­nizmu. Forma jest to tren­ing o umi­arkowanej intensywności. Forma przeznaczona jest dla osób chcących poprawić sylwetkę całego ciała, a także wzmocnić i ujędrnić najistotniejsze jego partie.

    STEP & SHAPE

    Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu stepów. Podczas ćwiczeń wykorzystywane są podstawowe kroki fitness, które połączone w krótki i nieskomplikowany układ dają możliwość podniesienia tętna uczestnikom ćwiczeń oraz rozluźniają między ćwiczeniami kształtującymi sylwetkę. Step jest platformą, używaną w fitnessie do zajęć choreograficznych, kondycyjnych, wzmacniających i rozciągających. Efektem zajęć jest poprawa kondycji fizycznej, spalanie tkanki tłuszczowej oraz modelowanie sylwetki. Zajęcia przeznaczone są dla osób na każdym poziomie zaawansowania.